Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Stiklaakės katalufos

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Heteropriacanthus
Priacanthus cruentatus.jpg
Stiklaakės katalufos
Heteropriacanthus cruentatus

Stiklaakės katalufos - Heteropriacanthus Fowler, 1928, raudonųjų rifinių ešerių (Priacanthidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (1), Dominika (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Grenada (1), Guamas (1), Haitis (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (1), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Samoa (1), Seišeliai (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Volisas ir Futūna (1), Čilė (1), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      1 Rūšis
(Heteropriacanthus cruentatus)
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Stiklaakės katalufos
(Heteropriacanthus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Raudonieji rifiniai ešeriai
(Priacanthidae)

Išnašos Redaguoti