Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Storkulniniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Burhinidae
Waterdikkop-crop.jpg
Burhinus oedicnemus in Warsaw ZOO.jpg
Esacus recurvirostris.jpg

Storkulniniai - Burhinidae Mathews, 1912, sėjikinių paukščių (Charadriiformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso vidutinio dydžio paukščiai, turintys dideles akis ir stiprų snapą. Kūnas pilkos spalvos. Veiklūs sutemose.

Biologija Redaguoti

Gyvena stepėse ir dykumose. Vikriai bėgioja, gerai skraido. Lizdą įsirengia duobutėje žemėje. Deda 2-3 kiaušinius. Peri apie 4 savaites.

Mityba Redaguoti

Minta daugiau gyvūniniu maistu.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę pietinėje Europoje, Azijoje, Afrikoje, Australijoje ir Centrinėje Amerikoje.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Angola (2), Australija (3), Austrija (2), Azerbaidžanas (1), Beninas (1), Botsvana (2), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (3), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Estija (1), Etiopija (3), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (2), Gana (1), Graikija (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (3), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kamerūnas (2), Kazachija (1), Kenija (4), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Malaizija (1), Malis (1), Marokas (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mianmaras (2), Mozambikas (1), Namibija (2), Nepalas (2), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Palestina (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Prancūzija (1), Rumunija (1), Rusija (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Saudo Arabija (2), Senegalas (2), Siera Leonė (1), Sirija (1), Somalis (2), Sudanas (4), Suomija (1), Svazilandas (2), Tailandas (3), Tanzanija (2), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (4), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (3), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čadas (1), Čekija (1), Čilė (1), Šri Lanka (2), Švedija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (7).

Gentys Redaguoti

Šeimoje yra dvi gentys (9 rūšys):

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
   
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
   
        9 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Storkulniniai
(Burhinidae)
  2 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti