Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Strazdai mėgdžiotojai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Mimidae
Brown Thrasher-27527.jpg
TropicalMockingbird.jpg

Strazdai mėgdžiotojai - Mimidae Bonaparte, 1853, žvirblinių paukščių (Passeriformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso ilgauodegiai, baltos, pilkos ar rudos spalvos paukščiai. Beveik visos rūšys žinomos dėl savo giesmių, kai kurios moka puikiai pamėgdžioti kitus giesmininkus. Veisimosi sezono metu daugelis rūšių gieda naktimis.

Biologija Redaguoti

Gyvena ant žemės, krūmuose ir brūzgynuose.

Lizdas Redaguoti

Suka puodelio formos lizdą, panašų kaip mūsų strazdai. Deda 2-5 kiaušinius. Gana inirtingai gina savo lizdą.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitę Šiaurės, Centrinėje ir Pietų Amerikoje, Galapagų salose.

Šeimoje yra apie 30 rūšių.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Antigva ir Barbuda (3), Argentina (4), Aruba (3), Bahamai (6), Barbadosas (1), Belizas (4), Bermudai (2), Bolivija (3), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (5), Dominika (4), Dominikos Respublika (4), Ekvadoras (7), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gajana (1), Grenada (3), Grenlandija (1), Gvadelupa (5), Gvatemala (5), Haitis (2), Hondūras (5), Indija (1), JAV Mergelių salos (3), Jamaika (4), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Kaimanų salos (3), Kanada (5), Kinija (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (2), Kuba (3), Malaizija (3), Martinika (5), Meksika (19), Montseratas (3), Nikaragva (3), Nyderlandų Antilai (4), Panama (3), Paragvajus (2), Peru (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (4), Salvadoras (2), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (6), Sent Vinsentas ir Grenadinai (3), Surinamas (2), Terksas ir Kaikosas (3), Trinidadas ir Tobagas (1), Urugvajus (2), Venesuela (1), Čilė (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (3), Nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (26).

Gentys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 98 šeimos  
   
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
   
        30 rūšių
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Strazdai mėgdžiotojai
(Mimidae)
  11 genčių  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti

  1. Geltonsnapiai trachifonai - Trachylaemus Reichenow, 1891