Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Tamsiapelekė garupa

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Cephalopholis urodeta
Tamsiapelekė garupa

Tamsiapelekė garupa - Cephalopholis urodeta Forster in Bloch, Schneider, 1801, akmeninių ešerių (Serranidae) šeimos žuvis, priklausanti garupų (Cephalopholis) genčiai.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas iki 28.0 cm ilgio. Gali sverti iki 66.3 g. Gyvena iki 2.0 metų. Pirmą kartą palikuonių susilaukia būdamos apie 0.8 metų.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

fr: FishBase link : rūšis Cephalopholis urodeta
us: FishBase link : rūšis Cephalopholis urodeta
de: FishBase link : rūšis Cephalopholis urodeta

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos   dar 23 rūšys
       
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Garupos
(Cephalopholis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Akmeniniai ešeriai
(Serranidae)
    Rūšis
Tamsiapelekė garupa
(Cephalopholis urodeta)

Išnašos Redaguoti

  1. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Cephalopholis urodeta informacija.
  2. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Cephalopholis nigripinna informacija.
  3. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Cephalopholis nigripinnis informacija.
  4. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Cephalopholis urodela informacija.
  5. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Cephalopholis urodelus informacija.
  7. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Cephalopolis nigripinnis informacija.
  8. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Epinephelus erythraeus informacija.
  9. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Epinephelus nigripinnis informacija.
  10. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Epinephelus playfairi informacija.
  11. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Epinephelus playfayri informacija.
  12. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Epinephelus urodelus informacija.
  13. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Perca urodeta informacija.
  15. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Serranus erythraeus informacija.
  16. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Serranus mars informacija.
  17. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Serranus mauritiae informacija.
  18. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Serranus nigripinnis informacija.
  19. Global Biodiversity Information Facility: GBIF: Serranus urodelus informacija.