Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Tamsieji ibiai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Plegadis
P Maglan 2.jpg
Plegadis chihi -California, USA-8.jpg
Puna Ibis.jpg

Tamsieji ibiai - Plegadis Kaup, 1829, ibinių (Threskiornithidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Angola (1), Argentina (3), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bolivija (2), Botsvana (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Estija (1), Etiopija (1), Filipinai (1), Graikija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Indija (1), Indonezija (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Jamaika (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kanada (2), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Marokas (1), Meksika (2), Namibija (1), Naujoji Zelandija (1), Nigeris (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (1), Paragvajus (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Rumunija (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Sent Lusija (1), Singapūras (1), Sudanas (1), Suomija (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (1), Urugvajus (1), Venesuela (2), Vengrija (1), Vokietija (3), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čilė (3), Švedija (1). 

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Tamsieji ibiai
(Plegadis)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Ibiniai
(Threskiornithidae)

  dar 27 būriai   13 genčių  

Išnašos Redaguoti

  • Plegadis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.