Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Tikrieji žvirbliai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Passer
Passer melanurus.jpg
House sparrowII.jpg
Eurasian Tree Sparrow.jpg

Tikrieji žvirbliai - Passer Brisson, 1760, žvirblinių (Passeridae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (3), Airija (1), Alžyras (3), Angola (5), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (1), Austrija (1), Bachreinas (1), Bahamai (1), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Botsvana (6), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (2), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (5), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Estija (1), Etiopija (6), Farerai (1), Filipinai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (1), Gambija (3), Gana (2), Gibraltaras (1), Graikija (2), Grenlandija (1), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (4), Indonezija (3), Irakas (2), Iranas (3), Ispanija (2), Italija (3), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jemenas (3), Jordanija (3), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (1), Kambodža (2), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kazachija (3), Kenija (9), Kinija (5), Kipras (2), Kirgizija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kroatija (2), Kuba (1), Kuveitas (1), Laosas (2), Latvija (2), Lenkija (1), Lesotas (3), Libanas (1), Liberija (1), Libija (1), Lietuva (1), Liuksemburgas (1), Makedonija (1), Malaizija (1), Malavis (3), Malis (3), Malta (2), Marokas (3), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mianmaras (3), Monakas (1), Mongolija (2), Mozambikas (3), Namibija (6), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (1), Norvegija (2), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (4), Palestina (3), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (6), Pietų Korėja (2), Portugalija (3), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Ruanda (1), Rumunija (1), Rusija (4), Salvadoras (1), Saudo Arabija (2), Senegalas (4), Serbija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Somalis (5), Sudanas (6), Suomija (1), Svazilandas (4), Tadžikija (2), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (8), Terksas ir Kaikosas (1), Tunisas (3), Turkija (3), Turkmėnija (3), Uganda (4), Ukraina (1), Urugvajus (1), Uzbekija (2), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (2), Vokietija (2), Zambija (3), Zimbabvė (5), Čadas (4), Čekija (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (2), Šveicarija (1), Žaliasis Kyšulys (3). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1), Nekeliantys susirūpinimo (24).

Rūšys Redaguoti

Europoje, Azijoje ir Afrikoje priskaičiuojama 27 tikrųjų žvirblių rūšys:

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  Dar 98 šeimos  
      27 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Tikrieji žvirbliai
(Passer)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Žvirbliniai
(Passeridae)

Išnašos Redaguoti