Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Tikrieji garniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Ardea
Grey Heron, Leighton Moss.jpg
Ardea humbloti.jpg
Black-headed Heron (Ardea melanocephala) standing on one leg.jpg

Tikrieji garniai - Ardea Linnaeus, 1758, garninių (Ardeidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Stambūs paukščiai, kurių kūnas 80–100 cm ilgio. Snpas ir kojos bei kaklas ilgi.

Biologija Redaguoti

Gyvena kolonijomis. Įsirengia didelius lizdus.

Mityba Redaguoti

Minta varlėmis, žuvimis, kitais vandens gyviais.

Paplitimas Redaguoti

[1][ r ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (2), Alžyras (2), Angilija (2), Angola (4), Antarktida (2), Antigva ir Barbuda (2), Argentina (2), Aruba (2), Australija (9), Austrija (3), Bachreinas (1), Bahamai (2), Bangladešas (1), Barbadosas (2), Belgija (2), Belizas (2), Beninas (4), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (3), Botsvana (5), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (2), Bulgarija (3), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Butanas (1), Danija (3), Dominika (2), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (3), Ekvadoras (3), Estija (3), Etiopija (4), Farerai (1), Filipinai (4), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (2), Gajana (2), Gambija (5), Gana (3), Graikija (3), Grenada (2), Grenlandija (2), Gvadelupa (3), Gvatemala (2), Gvinėja (4), Haitis (2), Hondūras (2), Honkongas (3), Indija (5), Indonezija (6), Irakas (3), Iranas (3), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (3), Izraelis (4), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (2), Japonija (3), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (3), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (2), Kalėdų sala (1), Kambodža (3), Kamerūnas (3), Kanada (4), Kazachija (3), Kenija (5), Kinija (3), Kipras (2), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (3), Kroatija (1), Kuba (2), Kuveitas (1), Laosas (3), Latvija (2), Lenkija (4), Lesotas (5), Libanas (1), Liberija (2), Libija (1), Lietuva (2), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (4), Malaizija (4), Malavis (2), Malis (2), Malta (1), Marokas (2), Martinika (2), Mauritanija (2), Meksika (2), Mianmaras (2), Monakas (1), Mongolija (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (3), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (3), Nigerija (3), Nigeris (4), Nikaragva (2), Norfolkas (1), Norvegija (3), Nyderlandai (4), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Pakistanas (3), Palestina (3), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (3), Portugalija (4), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Rumunija (3), Rusija (4), Rytų Timoras (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (2), Seišeliai (2), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (2), Serbija (3), Siera Leonė (4), Singapūras (3), Sirija (1), Slovakija (2), Slovėnija (2), Somalis (2), Sudanas (5), Suomija (2), Surinamas (2), Svazilandas (5), Tailandas (4), Taivanas (3), Tanzanija (5), Terksas ir Kaikosas (2), Trinidadas ir Tobagas (5), Tunisas (3), Turkija (3), Uganda (5), Ukraina (1), Urugvajus (3), Venesuela (3), Vengrija (3), Vietnamas (1), Vokietija (3), Zambija (5), Zimbabvė (5), Čadas (2), Čekija (2), Čilė (3), Šiaurės Korėja (3), Šri Lanka (3), Švedija (3), Šveicarija (3), Žaliasis Kyšulys (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (10).

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 34 šeimos  
      14 rūšių
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Tikrieji garniai
(Ardea)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 27 būriai   dar 19 genčių  

Išnašos Redaguoti

  1.  ? Ardea bournei Naurois, 1966