Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Tikrieji ibiai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Threskiornis
Black-headed Ibis (Threskiornis melanocephalus) at Bharatpur I IMG 5355.jpg
Threskiornis aethiopicus Latham.jpg
Ibis, Gold Coast, Australia.jpg

Tikrieji ibiai - Threskiornis G.R. Gray 1847, ibinių (Threskiornithidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas iki 75 cm ilgio. Plunksnų apdaras baltas. Galvos plikė, kaklas ir kojos juodos spalvos. Snapas storas ir lenktas. Abi lytys panašios. Jauniklių snapas šviesesnis.

Biologija Redaguoti

Veisiasi kolonijomis. Lizdą suka ant medžių ar krūmų stuobrių. Deda 2-4 kiaušinius.

Mityba Redaguoti

Minta žuvimis, varlėmis ir vabzdžiais.

Paplitimas Redaguoti

Paplitę pietų Azijoje, Australijoje ir Sacharoje.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Argentina (2), Australija (3), Austrija (1), Bisau Gvinėja (1), Botsvana (1), Egiptas (1), Etiopija (2), Gabonas (1), Gambija (1), Gvinėja (1), Honkongas (1), Indija (3), Indonezija (3), Ispanija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (2), Kamerūnas (1), Kenija (2), Kinija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Madagaskaras (2), Malavis (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Saliamono Salos (2), Seišeliai (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (2), Uganda (2), Vokietija (2), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šri Lanka (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Nykstantys (1), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Rūšys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      5 rūšys
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Tikrieji ibiai
(Threskiornis)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Ibiniai
(Threskiornithidae)

  dar 27 būriai   13 genčių  

Išnašos Redaguoti

  1.  ? Threskiornis solitarius Mourer-Chauviré, Moutou, 1987
  2.  ? Threskiornis aethiopicus Latham, 1790