Fandom

Gyvoji gamta Wiki

Tirkšliniai

583 407puslapiai Gyvosios gamtos enciklopedijoje
Add New Page
Aptarimas0 Share

120px-LogoWIKISPECIES01.png lot. Glareolidae
Cursorius temmincki.JPG
Pratincole 5698.jpg
Australian Pranticole.JPG

Tirkšliniai - Glareolidae C.L. Brehm, 1831, sėjikinių paukščių (Charadriiformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

Paukščiai vidutinio dydžio. Snapas trumpas, burnos plyšys gilus, siekiantis akių priekinį kraštą.

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Paplitę Afrikos, Azijos, Europos ir Australijos dykumose, stepėse.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Alžyras (2), Angola (8), Australija (2), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bachreinas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (2), Botsvana (10), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (4), Danija (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (4), Estija (2), Etiopija (6), Filipinai (2), Gabonas (2), Gambija (3), Gana (2), Graikija (3), Gruzija (1), Gvinėja (1), Indija (5), Indonezija (3), Irakas (2), Iranas (3), Ispanija (3), Italija (1), Izraelis (5), Japonija (1), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kalėdų sala (1), Kambodža (1), Kamerūnas (4), Kazachija (2), Kenija (10), Kinija (1), Kipras (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (7), Kuveitas (2), Laosas (2), Lenkija (1), Lesotas (1), Liberija (2), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Malavis (3), Malis (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (2), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Mianmaras (2), Mozambikas (3), Namibija (9), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Nigerija (3), Nigeris (2), Norvegija (4), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pakistanas (4), Palestina (3), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (8), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (3), Rumunija (1), Rusija (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (6), Siera Leonė (1), Singapūras (2), Sirija (1), Somalis (4), Sudanas (6), Suomija (3), Svazilandas (3), Tailandas (4), Taivanas (1), Tanzanija (5), Tunisas (2), Turkija (1), Uganda (6), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (3), Zambija (5), Zimbabvė (7), Čadas (4), Šri Lanka (3), Švedija (4), Šveicarija (1), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (1), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (15).

Gentys Redaguoti

Šeimoje 5 gentys (18 rūšių):

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
       
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
     
          5 gentys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tirkšliniai
(Glareolidae)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti